HOME BITCHES!!

Förlåt för att jag inte har uppdaterat någonting idag, men jag har faktiskt sovit nästan hela dagen!!... Jag har typ nyss vart och åkt runt med mamma, vi hämtade upp mammas kompis Nadja sen så åkte vi hem till henne och var där en liten stund och nu är vi hemma! Lyssnar typ bara på musik nu! Jag funderar på att byta skola, till Skytteholm, så jag och mamma ska åka till Skytteholmskolan imorgon och kolla på den! Ska bli kul, men om jag ska börja i skytteholm så vill jag helst börja i Christoffers klass! Så vi får se hur det blir! Men skulle vilja ha kvar min skoldator :(  Får se om jag kanske köper ut den! ^^
Men aja nu ska jag surfa runt lite på internet, uppdaterar sen! Puss 
osminkad! 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Är inte du och Julia H bästisar längre?

Svar: nej
Julia Paloranta

2012-08-21 | 20:54:04
Gammal skytteholmselev säger:

Börja inte i skytteholm det är jättedåligt där :/
Jag har gått där och jag är jätteglad att jag bytte så ett tips bara byt INTE dit!!
Kram :)

Svar: Men jag vill börja i en skola i Solna och så har jag jätte många kompisar dära så :)
Julia Paloranta

2012-08-21 | 22:28:25
Gammal skytteholmselev säger:

Okej för om man tänker bara på själva skolan och så, då är den inte bra :P
Kram

2012-08-22 | 12:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback