Lite om mig!

Ditt fullständiga namn? Julia Grete Irma Isablelle Paloranta haha
Hur Lång är du?
 1,60
Ögonfärg? Blå
Spelar du något instrument? yttepytte lite piano
Dina första tankar när du vaknar?
 *Somna om!*
Vart befinner du dig just nu? I min säng

Biter du på naglarna? ja :/
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? vit å blå
Har du några husdjur?
 2 katter
Är du singel?
  nej :D 
Vem är snyggasst? Min älskling såklart! 
Vem vet mest om dig? Thomas

Vad vill du ha just nu? SOMMARLOV...
Rädd för? Ormar o spöken.. 
Din första riktiga kärlek? Thomas.
McDonalds eller Burgerking? MacDonalds
Sjunger du?
 Nej inte bra iaf haha
Vad har du för skostorlek?
 35/36
Vill du gifta dig? Varför inte? 

Kommer du överens med dina föräldrar? Jodå
Din hårfärg? Blond/brunt eller ljustbrunt haha

Vad ska du göra i morgon? Kanske skola.
 Skor du hade på dig idag? Ballerina
Vad sover du i? Naken eller tröja o trosor haha

Snygg färg? Lila
Favoritårstid? Sommar!! 
Favoritmat och dryck? Sushi o cider typ! 
Hur svarar du i telefonen hemma?
 hej eller hallå 
Vad är du sugen på nu? goodis :/
Hur svarar du i mobilen? "Hallå"
Sov du ensam inatt? ja

Vad gjorde du kl 08 imorse? sov

Vad var det senaste någon sa till dig? ''älskar dig puss''
Druckit idag? Vatten, oboy & jouce 

Vad är det för väder hos dig nu?
 Mulet
Godaste glassmaken? Choklad, fast det beror på :D

Drömmer du mardrömmar? ibland

Favoritklädsel? typ det jag känner för?.. 
 Favorit godis? Lösgodis o choklad
Hur många kuddar sover du med?
 2 tror jag
Längtar du mest efter just nu? Spanien med Thomas! 
Vem har vart din räddning idag? Mamma! 
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Känner inget spc
Saknar du någon just nu?
 Jaaa... 
Vill du ha barn? Ja hoho
Är det någonting som är stressigt? vet inte riktigt.. 
Längtar du till din nästa födelsedag? ja haha
Är du blyg? med nya människor

Vad gör du just nu? svarar på dem här frågorna
Tycker du att du har fin dialekt? Inget jag tänkt på...
Tycker du om snö? bara om jag ska åka skidor!.. 
Vad gör du om 10 minuter? spelar med thomas :D 
Hur mår du nu? bra 
Vad är din önskan just nu? Ett fett konto med miljoner
Har du något speciellt cetat? ne
Vad lever du på? jorlden
Vad gör du om 5 år? ser jag ut som en spådam eller? 
Någon/något som du alltid kommer komma ihåg?  min älskling o mina saknade begravda. 

Kommentarer
Emma L säger:

Skulle inte du typ åka till spanien med Julia först? :O <3

Svar: jo, men nu ska jag med thomas ist ! <3
Julia Paloranta

2012-08-22 | 21:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback