Min dag i ord.

Och kanske någon bild hihi! 
 
Men idag så gick jag upp och fixade mig och gick till skolan, mötte upp thomas, eller aa skulle möta upp han men han var försenad så det blev bara ett hej.. Iallafall så gick jag med Christoffer runt i skolan o till alla lektioner och sånt. Måste bara påpeka att våran musiklärare är hur skum som helst och vår SO lärare ser ut som en sumobråttare... HAHA nej men ja typ. Och efter skolan åkte ju jag och Thomas in till stan o kollade i varenda klädaffär, + alla affärer som han ville gå in på! Haha men hittade inget som jag köpte, så när vi kom hem fortsatte vi kolla i affärer i Solna Centrum haha! Efter så mötte vi upp Ida och Nicole, så himla söta och gulliga hihi! Sen gick vi till HON ... Asså OMGGG vad hon var rädd herregud, hon började gå hur snabbt som helst o när vi började snacka med henne så fick hon tårar i ögonen.. HAHAHHAA omg... nej men nu ska jag skypa med thomas, fast jag gör redan det men ska fokusera på honom!! ;) Puss på er alla !
ap gammal bild från vintras.. menmen. 

Kommentarer
fdgf säger:

Om du vill satsa på skolan så gå inte kvar i skytteholm!! TRO MIG!

2012-08-28 | 06:47:19
Anonym säger:

vänta så du och tre andra kompisar gick fram till en ensam tjej och du sa åt din KILLE att ta tag i henne och hålla på? modigt

2012-08-28 | 16:14:48
Ella säger:

När ska du svara på frågestunden?

2012-08-28 | 16:19:59
Thomas säger:

Anonym, för det första vem sa att vi gick 3 på en? för det andra det var två små tjejer vi va med (00:or) som inte hade nåt med det att göra + vadå modigt det var ju inte direkt som om vi skulle slå henne eller hur?

2012-08-28 | 22:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback