Snabbt inlägg.

Gör ett litet snabbt inlägg bara om hur min dag har varit och hur den kommer fortsätta! Jag gick till skolan imorse sen så slutade vi 11.25, så då drog jag in till stan med Julia och mötte upp Amanda och Lisa, vi shoppade lite på Hollister, sen så åkte vi in till fridhemsplan för att hämta min bikini, ja det har tagit hela dagen! Nu sitter jag hemma hos Thomas och jag funderar på att dra till Gröna Lund med Thomas och Amanda och se Norlie & KKV, skulle vara skitkul, men vi får se vad jag gör, ska iallafall ut nu! Men jag uppdaterar lite senare ikväll eller någon gång imorgon! Puss

Kommentarer
daniela säger:

sötnosaaaaar!! haha Thomas hand ;)

Svar: Jaaa hahaha! ;)
Julia Paloranta

2012-08-20 | 21:44:18
Anonym säger:

Ni är skitfina tsm, hoppas d håller länge :*

2012-08-20 | 22:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback