SORRY

för att jag inte har uppdaterat någonting idag men har inte orkat, iaf mamma väckte mig vid 8 o sen så fixade jag mig o såånt, runt 9 åkte vi till Skytteholmsskolan o lämnade inn en lapp, o nu på måndag ska jag böra i Skytteholm :D Alla säger att det är en skitdålig skola o sånt men jag vill gå där. Helldre där än Råsunda. Iaf sen så gick jag o mamma o handla och hon skjutsa hem mig innan hon åkte och jobba, när jag kom hem bakade jag kladdkaka sen så har jag inte gjort så mycket. Thomas kom till mig vid 2 typ, så vi har väl bara myst lite, vi ska äta snart också! just nu ligger han och tjurar haha, men jag uppdaterar senare jag lovar!!! Puss

Kommentarer
Anonym säger:

Hej Julia tycker du gjorde lite fel att välja skytteholm men det är ditt beslut...
Jag såg Thomas idag men varje gång jag ser honom så är han alltid med tjejer ( när du inte är där )?

Svar: haha du såg han i solna centrum va? Han har ju tjejkompisar o det accepterar jag såklart, han låter mig ju ha killkompisar. Jag vet endå att han aldrig skulle svika mig på det sättet :)
Julia Paloranta

2012-08-23 | 19:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback