Wazzup?

Sho len. Neeeeej men hej! Asså förlåt verkligen för min sämsta uppdatering. Men håller på att fixa en massa med bloggen. Aja idag så har jag vart i skolan. Gjorde ingenting speciellt, hade träslöjd för första gången på typ 1 år! Vi ska typ göra en 3D tavla, och träslöjdläraren är verkligen BÄST! Ska verkligen börja blogga mer! Och sen så får jag kommentarer hela tiden om: NÄR KOMMER SVAREN PÅ FRÅGESTUNDEN?!??!?!  
Ja jag lovar att dom kommer men ta det lugnt, har videon och allting men den går inte att lägga upp.. Så vet inte riktigt vad jag ska göra... Aja just nu sitter jag och pluggar och snackar skype! Ska fortsätta med det! Men vill ha eran hjäääälp!!! 
VAD SKA JAG BÖRJA BLOGGA OM?

Vad tycker ni är kul att läsa? Till exempel: 
-Dagens Outfit
-Videobloggar
-Hiss & Diss
-Filmtips / Musiktips osv... Tips med andra ord
-Bloggar jag läser
-mera fakta om mig
-Mera bilder på mig
-Gästbloggare
-Länkar
-Min vardag
 
aa men ni fattar?! Kommentera gäärna så ska jag försöka börja med det! Det kan va typ 'Veckans Gästbloggare' så äre någon som får lägga in ett inlägg eller 'Veckans hiss & diss' men ni fattar! KOMMENTERAAA!!!
 


Kommentarer
Paulina säger:

Videoinlägg :)

2012-08-30 | 21:58:53
Bloggadress: http://pauisess.blogg.se/
Anonym säger:

Allt de där du skrev :D

2012-08-31 | 07:31:37
Anonym säger:

Tycker du kan göra sån här day 1 - someone i love
Haha men aa du fattar ;)
Annars videobloggar

2012-08-31 | 07:46:22
Kungen säger:

Videoinlägg

2012-08-31 | 07:51:29
Anonym säger:

Sminkvideos!

2012-08-31 | 12:27:12
E säger:

Videoblogging!

2012-09-01 | 12:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback