Hemma igen!

Hej alla fina, just nu sitter jag hemma med MOA, kolla gärna hennes blogg! Aja vi sitter och lyssnar på musik! Sjunger lite också hihi, ni ska va glada att ni inte hör haha... Jag gick och träffade Daniel i några timmar, det var skitkul ska träffa han imorgon också! Fast då ska vi till stan! Imorgon kommer vi få hundbesök runt 4, eftersom jag ska vara hundvakt i 1vecka! Så hunden kommer hit till mig imorgon runt 4 och hälsar på! Sen på torsdag ska jag vara barnvakt till mina kusiner ett tag. Jag och Moa kanske ska till Jourhörnet snart, en liten affär vid Råsundastadion som jag brukar köpa godis på... haha! Nej men vi hörs väl senare! Puss
HEJ CP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback