Hundbesök √

Hej! Nu har hunbesöket precis gått från mig, hunden heter Fluffy och är 2,5 år gammal! Skitsöt om jag får säga det själv! Kom hem förresten för cirka en timme sedan, efter att ha vart i stan med Daniel och Moa haha det var skitkul och som vanligt så misshandla jag och Daniel varandra hahha!!.. Aja snart om inte så jättelång tid så ska jag kanske träffa Thomas en stund, sen så tänkte jag väl bara vara hemma med Moa.
Btw jag känar pengar om jag videobloggar, har inte gjort det än men om jag gör det så känar jag pengar, skit bra tycker jag och nu ska jag bli rik haha! :D
Och TACK TACK TACK för alla 2-300 läsare per dag, det betyder sjukt! Sprid gärna min blogg! och om ni vill ha länkbyte så lämna en kommentar! Uppdaterar senare! Puss
haha sexiga ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback