Min dag

Idag har jag haft skolavslutning, skit sköönt faktiskt, ska tillbaks till skolan imorgon och hämta min dator haha! Sen annars så kanske jag ska på skolavslutningen i Råsundaskolan, min gamla skola alltså!!... Det beror på hur min mamma mår efter som hon och min halvpappa precis har gjort slut efter 8år.. :/ skitjobbigt faktiskt, så kanske blir sämre uppdatering nu ett tag för mamma är helt knäckt, och då blir jag knäckt. Aja efter skolan gick jag, julia, leo och sixten och badade, årets första dopp! Skit mysigt! Sen åkte jag hem till ebba och sen gick jag ut! Ja det var min dag! Vad har ni gjort idag? :) men iallafall nu är jag hundvakt år Diezel också eftersom julia ska på gokart tävling! Så vi får se hur det går! Uppdaterar imorgon! Godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback