Mina åsikter.

Mina åsikter till alla som hatar Justin Bieber, Rebecca Black, Lady Gaga aa alla vanligt kända personer... Vaför lägga ner så mycket hat på en sångare/sångerska? Varför slösa sin tid genom att berätta för folk vad man tycker om den personen? Varför inte lägga ner allt hat till mördare eller våldtäcksmän istället? Vad har Justin Bieber eller Rebecca Black gjort er? Bara för att ni kanske inte gillar Friday låten så behöver ni inte hålla på att skriva hat kommentarer? Hon läser ju många kommentarer, och tror ni inte hon blir ledsen? Ni trycker ner folk. Rebecca Black är 14, kanske 15 år... En vanlig tånåring som har gjort en låt, och bara för att ni inte gillar låten så behöver ni inte trycka ner den personen.. Om eran kompis kom fram till er och bah typ jag har skrivit en låt och så börjar han/hon att sjunga, så skulle ni inte direkt gå och trycka ner personen.. Bara för att Rebecca inte bor i Sverige, eller för att hon inte är eran kompis så behöver ni inte skriva elaka saker till henne. Eller Justin Bieber till exempel, bara för att ni tycker att låten Baby är dålig så är inte han dålig. För OM han var dålig så skulle han ju inte vara världens kändaste tånåring eller hur? Han är inte dålig det vet ni också, ni bara säger så bara för att andra tjejer (och kanske killar) går runt och pratar om han och kanske säger: 'åååh han är så snygg' eller aa något annat. Ni känner inte Justin så varför döma honom för att ni inte gillar hans musik? ingen har bett er att lyssna. Man kan säga typ, aa den här låten var inte min musik typ eller något annat.. Men jag stör mig bara när man hatar på andra som inte har gjort er något. Tack för att ni läste, om ni nu läste, nu vet ni min åsikt. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback