@ Sängen

Hej, just nu ligger jag i sängen med Julia, vi väntar på att Hostel ska laddas ner, sen så ska vi kolla på den.. Får väl se om vi somnar haha! :) Men idag så var jag med Thomas efter skolan typ, sen så gick jag med mamma och mina bröder och Julia och åt på resturang, skitmysigt! Sen så gick jag och Julia och träffa Wille, sen kom Love! Sen så träffa vi massa andra! Skit skön dag, slutade 11.00 i skolan också, så skönt! Men aja imorgon om det blir fint väder så ska jag typ på piknick med familj och massa andra, som varje år haha! Aja annars kanske jag ska till grönan med Julia och om vi inte åker dit så är vi med Thomas och Johnny hela dagen, kommer bli awesome! Aja snart ska vi checka film, så jag uppdaterar mer imorgon! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback