Varför ny blogg?

Hej! Jag gjorde en ny blogg eftersom jag inte tyckte om den andra! Och jag kände att jag ville starta på nytt! så dethär är min nya blogg som jag ska blogga på så mycket jag kan! Ska försöka blogga oftare nu, flera inlägg om dagen alltså, fler bilder osv. Så ni kommer mest att läsa om mitt liv & vad jag tycker och tänker! Tänkte också försöka börja videoblogga! Eftersom jag aldrig har gjort det, eller aa jag har aldrig laddat upp filmen! Men nu tänkte jag kämpa med min blogg och för att få fler läsare än vad jag hade innan! Kommentera gärna ofta så blir det roligare att blogga! Fråga gärna frågor också som jag kan svara på! Hoppas att det blir roligare att blogga nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback