Roligaste jag någonsin vart med om

Hahaha, idag i skolan så hade vi håltimme, så jag och Christoffer gick hem till honom, sen så när vi ska tillbaks till skolan så skulle vi tydligen ta taxi, så ja, vi ringde efter en taxi, och när vi går ut till taxin så får chrille damp hahaha det stod en volvo väntades på oss, o då ringde han direkt till taxi bolaget och sa att han ska inte ha någon skrutt bil utan han ska ha en Marcedes, hahahha så vi fick stå och vänta på en ny taxi i 30 minuter, hahahah asså ni skulle se chrilles damp, han typ skrek på kvinnan i telefonen o sa *LÅTER JAG SOM NÅGON JÄVLA FATTIG LAPP ELLER?!?! JAG SKA INTE HA NÅGON JÄVLA SKRUTTBIL!!!*  hahahha roligaste jag vart med om , det låter inte roligt, men det var jävligt roligt. 
↑ i väntan på taxin

Kommentarer
anonym säger:

hahaha vad roligt

2012-11-17 | 09:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback