sho leeeeeeeeeen

tja tja bloggen haha
nej men hej, idag var jag i skolan, sen träffa jag daniel, sen gick jag hem o fira moa, som fyller år idag. Just nu sitter jag thomas o jack i hans rum, jack spelar, thomas tittar på och jag snådde thomas dator :) hahah nää men imorgon ska jag till skolan, efter skolan ska jag träffa ebba o på kvällen vet jag inte vad jag ska göra, ska förmodligen träffa thomas :) nej men på lördag ska moa ha sin lilla tjejmiddag som jag ska på, sen så ska jag väl ut eller någonting haha.. Men jaja, på söndag fyller min mamma 40, så ska väl köpa någonting till henne, och på måndag fyller min mormor 61! Och så thomas fyller år nästa fredag och ebba på söndagen, så det kommer spenderas en jävla massa pengar den här månaden, men jaja, vet inte vad jag ska skriv om nu.. Skriver ett godnatt inlägg eller något, annars bloggar jag imorgon! puuuuuuussss
 
bilder från skolan hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback