vad hände?

↑bilden... vad har hänt sen dess? vad hände? från att träffas minst 1 gång i veckan till inte alls.. på dendär bilden så var det när vi chattade innan vi en hade träffat varandra... Eller aa innan vi hade börjat umgås med varandra.. Varför slutade vi umgås? Och det jag skrev till dig på smset förut, förlåt, jag menade det verkligen inte. Ångrar mig sjukt över allt som har hänt, det idag, det igår. Ska jag vara ärlig? jag har aldrig gråtit så mycket över att ha förlorat en vän, som jag har gjort över dig. Daniel, jag älskar dig, du är ju min homie. Och efter vår chatt idag och igår, så har jag varje gång det plingar till i mobilen, hoppats på att det är du som har skrivit någonting, vad som helst... Förlåt för att jag har överreagerat så mycket, men jag har gjort det för att jag älskar dig. Du sa ju själv att du skulle slå mig, och ALDRIG låta mig, hur tror du då jag känner? Det som har hänt, är inte ditt fel. men varför har du inte berättat för mig? Är jag inget du bryr dig om? Men bebis, du har förändrats. Du har blivit kaxig, dryg, du bryr dig inte längre. Kommer du ihåg när jag kom ut med mat till dig o wille kl.4-5 på morgonen, mat och oboy och mackor. Jag kan inte säga att jag saknar dig, men samtidigt så kan jag det, jag saknar DIG!! inte den du är nu.. Vill bara att allt ska bli som förut.. Vet inte ens varför jag är så ledsen, har aldrig vetat hur mycket du betyder för mig förns allt var borta.. Snälla kika, ring, smsa vad som helst när du ser dethär, vill bara att allt ska bli som förr.. Jag älskar dig, nu och föralltid, glöm aldrig det. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback