Blogg fuckar

Haha det går skitsegt för mig.. Det tar typ hur lång tid som helst att lägga upp ett inlägg från mobilen, och när jag väl gjort det och ska in och fixa lite på datan så kommer det aldrig upp i arkivet... -.- Skit irriterande jag sitter typ hur länge som helst och bara väntar på att det ska komma upp men det kommer aldrig upp.. Aja jag fixar det när det kommer upp, om det kommer upp.. Jaja skit i det nu.
 
Idag har jag vart i skolan, som alltid haha nej men efter skolan gick jag med Moa till stallet, skitmysigt! Hon red på Big Ben, en utan mina favorit ponny haha, så ja, han var verkligen skitmysig, och jätteduktig. Moa var också skitduktig! men jaja, sen gick vi hem, vi har pluggat och ätit, och typ bara chillat. Myyys. Nej men snart ska jag kanske till Thor, för det är en massa folk där och han bor 1 min från mig, så jag kanske tittar förbi där en snabbis sen. Thomas är blandannat där. Så jaa, sedan ska jag typ duscha och sen sova! Vi hörs sen. 
Big ben. ↑
Bild från idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback