MENSVERK!!!

Asså ÅÅÅH!!! 
Mensverk är nog det värsta som finns, allvarligt. 
Just nu ligger jag i sängen och vill bara döö för jag har så jävla ont.. -.- Den går aldrig över. asså ååh fuck mens.
men jaja nog om det..
Idag har jag vart i stallet, som jag sa tidigare idag, sen gick vi hem, åt, gjorde ingenting förutom att ligga i sängen och ha ont... Hehe.. Men iallafall nu ska jag inte tråka ut er.. Men vet någon av alla er mina fina hur man får bort mensverken snabbt??· Har verkligen testat allt och har ingen alvedon hemma.. Vad ska jag göra? 
jaja jag ska inte klaga, det finns många som har det värre! men kommentera om ni vet något bra sätt!! Puss
ja... vad ska man säga??

 
Kezo älskling
Den är INTE redigerad, fuck er som säger det.. Jag har bara lagt till instagram effekt! 
HAHAHAHA igår när jag kikade med Nasim..  man undrar ju vad han gör med sina husdjur... 
'Kikade' låter helt fel.. Men vi skrev med varandra på KIK!! ;)
 

Kommentarer
Nicole säger:

HAHHAHAHAHAHHAHA SISTA BILDEN HAHAHHAHAHAHAHA , Julia döööör för dina ögon skit fina *_* HAHHAHAHAHAH ÄR THOMAS RÄDD FÖR HÄSTAR?:D

2012-10-02 | 07:56:51
Bloggadress: http://niicoo.blogg.se
filip säger:

haha tappade min hamster :P är det därför du inte kommer till skolan julia pga mensverk?? kom till skolan!!!! imorn!

2012-10-02 | 11:43:28
julia säger:

IPREEEEEEEEEN!!!!!! <3

2012-10-03 | 11:17:09
Bloggadress: http://juliaholgersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback