Min söndag.

Hej mina fina. 
 
Idag har jag absolut inte gjort någonting, seriöst alltså. Har bara vart hemma med Moa hela dagen, typ kollat på tv & vart och handlat lite grönsaker... Men jaja, alla behöver väl en sådan dag någon gång ibland? Dock har jag mina sånna dagar alldelles för ofta.. :/ 
Men jaja, imorgon ska jag till stallet med Moa, hon ska ju rida imorgon så ja, jag följer med henne som vanligt. :) På tisdag ska jag bara vara med Thomas tror jag, vet inte om vi gör något speciellt men kommer iallafall vara med han! Och ja, på onsdag ska jag till Fingal, och Moa följer med mig & det kommer bli roligt. På torsdag ska jag träffa Julia, vet inte vad vi ska göra men ja.. Sen helgen kommer som den kommer. :) Men jaja, nu ska jag typ duscha & grejer. Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback