STALLET

hejsaaan :)
 
Idag har jag vart i skolan, efter skolan gick jag och hämtade Moa, sen gick vi till stallet eftersom hon rider på måndagar. Men jaja, hon red på Tamino, och det gick riktigt bra, eller det såg iallafall riktigt bra ut! Men jaja, efter hennes ridning stannade vi kvar ett tag i stallet, hjälpte till att ta in hästarna från hagen osv. Men ja, sen gick vi hem & åt, annars har vi bara suttit här i soffan. Men jaja snart ska jag hoppa in i duschen, uppdaterar mera imorgon, tror till o med att ni får videobloggen imorgon efter jag har vart hos Fingal. Men jaja, hörs sen! Puss! 

Kommentarer
Anonym säger:

När jag var på väg t tandläkaren imorse så såg jag dig och Tomas komma ut från Solna centrum. Har inte ni skola? ;)

Svar: haha jodu, vi var påväg till skolan! ;)
Julia Paloranta

2012-10-22 | 20:19:27
aaaaaaaaa säger:

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2012-10-23 | 19:04:33
Julia säger:

Du borde blogga oftare Joooooliaaaa!

2012-10-25 | 20:48:54
Bloggadress: http://juliaholg.blogg.se
wilma säger:

Hej Julia :D
vem är den där hästen ? Fingal eller vad den hette? :D
Är det din ? :) Grym blogg :D ;)

2012-10-27 | 20:00:18
anonym säger:

vad använder du för smink :)

2012-10-28 | 17:47:19
Dedu!<33 säger:

Hejsan Julia! Jag är en LITEN LITEN tjej som undrar en sak, hur länge har du och Thomas varit ihop?! Hur träffades ni? Skulle vara gryymt nice att få veta. För liksom, Ni är typ sveriges SÖTASTE Par. :) KRAM KRAM! Från mejj....

2012-10-30 | 20:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback