Tråkigt.

Shoo bre, just nu sitter jag i min säng, och gör absolut ingenting. 

Idag har jag vart i skolan, skitkul... fast nej.. Nej men sen så åkte jag till bromma där mamma var, och vi handlade lite mat & kollade på möbler. fick även lite nya ridkläder! :D Men jaja, sen har jag bara vart hemma tror jag, har vart rätt skönt faktiskt. Men jaja, förlåt för att jag inte har uppdaterat någonting senaste dagarna, har inte orkar eller vetat vad jag skulle blogga om.. Men jaja, vi hörs imorgon nu ska jag plugga.

Ridkläderna: Jag fick en tröja, ett par skor, två par strumpor, ett par byxor & ett bar hanskar.

dock ska jag byta hanskarna eftersom höger & vänster handen inte var samma storlek.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback