XFACTOR

hej mina fina. 
 
Just nu sitter jag i soffan och kollar på gammalt & inspelat avsnitt ac xfactor. Samtidigt sitter jag med datan i knät och kollar lite på hästprylar.. Hittat rätt mycket jag vill ha & behöver.. Mamma sa att vi ska till en affär någon dag som ligger i bromma och shoppa. Men jaja nog om det. 
Idag har jag bara vart hemma, eftersom jag har haft sån jävla mensvärk att jag inte kan gå, så jag gick inte till skolan. Menmen, imorgon är det skola igen. Jaja, imorgon efter skolan så åker jag direkt in till Fingal, kommer bli skitkul! Hähä... Nej men ja jag längtar som fan tills imorgon och till en jävla massa annat haha! Jag äääär så lyckliiig! Hahahaha vad töntig jag är.. Jaja uppdaterar seeen eller imorgon puss! 
Skitful hahahha
Fingal <3

Kommentarer
Anonym säger:

ey du äre din häst? isf vart står den?, vilket stall :) <3

Svar: Nej, det är min kompis lillebrors häst, han står i nacka i deras stall! :)
Julia Paloranta

2012-10-07 | 15:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback