Blev ingen mer bloggning igår

Men idag såå !! :)
Igår blev det så att vi drog hem till Thor på kvällen, det var skitkul faktiskt :) Jag sov där med Thomas, Daria, Alice och han så klart, och Sebastian L var med också fast han gick hem vid 2. Så jävlaa lyx för Thor som är 15 och har egen lägenhet... -.- VILL OCKSÅ HA!! fast mamma skulle aldrig låta mig.. Men iallafall, ni skulle fått bilder från igår men jag glömde mobilen hemma när jag drog hemifrån. Just nu sitter jag och skriver ner bra filmer och typ lyssnar på musik, funderar på att faktiskt fixa mig, men jag orkar verkligen inte. Aja ska väl plugga lite spanska eller någonting annat tråkigt. Puss, ska faktiskt försöka uppdatera mycket idag när det endå är helg.. :) 
gammal bild när jag och älskling hade 2 månader typ . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback