Hej jag har tråkigt

Ute- eller Hemmakväll: Ute
Sommar eller Vinter: Sommar!?!?!??! 
Vad har du på dig en ledig dag hemma: shorts/mjukisbyxor & t-shirt eller tjocktröja 
Favoritfilm: Never say never. 
Drömväska:  Har ingen 'dröm' haha
Favoritfärg: Lilia. 
Drömprins: Thomas. 
MaträttSushi!! 
FavoritResemålLondon, Spanien, Thailand & USA
Tycker inte om: Bråk med Thomas. 
Favoritdricka: cola light eller cider. 
Vad gör du när du är uttråkadringer thomas.
Vad retar du dig mest påNär det är någonting så sjukt irriterande på en person.. 
LäggdagsNär jag vill..
Nagellack: Lila.
SyskonFör många.. 
Bästa bok du lästVet inte, många.
Favoritparfym: Someday 
Vilken är din bästa egenskap: ingenting.
Senaste köpta skivaBelieve. 
FavoritgodisLösgodis eller choklad.
Bästa kompis: Thomas. 
Favorit bloggar: -
Är du kär? aa
Är du en sportfåne? nej verkligen inte haha
Är du röksugen? nej
Är du trött? njaa.
Är du shoppingsugen? vilken tjej är inte? :$ 
Är du töntig? ni dömer det här.
Är du ressugen? Jaaaa vill till spaniiien 
Är du skolsugen? Aldrig. 
Är du irriterad? ja. 
Är du saknad av nån? varför skulle jag vara det..... 
Smeknamn? Julia
Bästa åldern? när man var liten bebis. 
Hur sminkar du dig? Bara mascara, inget mer typ. ibland eyeliner och dipdye
Hur många timmar sov du inatt? Jag tar inte tid. 
Vilken film såg du senast? Vet faktiskt inte..  
Vilken internetsida besökte du senast? Blogg.se
Vad sa du senast till vem? gå ut ur mitt rum till jim :s  
Vem fick du senast sms från och vad stod det? från thomas o det stod 'snälla älskling, jag mår jätte dåligt över att det är lite konsigt mellan oss, jag vill träffa dig och lösa det här, snälla min ängel:* jag älskar dig och saknar att känna värmen från din kropp...<3'  
Vad gjorde du i går? Skola och sen Thor
Vad har du gjort idag? Vart hemma bara. 
Vad ska du göra idag? Ingen aning. 
Hur många msn-kontaktetr har du? Jag är aldrig inne på msn. 
Vilket land besökte du senast? Spanien
Hur många snälla känner du? räknar inte.
Vad såg du senast på tv? barnkanalen. 
Vad är det för märke på din dvd-spelare? Har ingen dvd spelare tror jag. 
Senaste köp? Cider
Vad har du för skor? olika men oftast converse 
Vad har du på dig nu? mjukis byxor, linne & thomas tröja
Vilken musik har du lyssnat på idag? en massa
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? tror det.
Vad drack du senast? cider. 
När sjöng du senast? vet inte 
Håller du det städat? Nej men thomas städade mitt rum igår. 
Vad gör dig lycklig? Thomas och mina vänner. Familjen såklart också! 
 
 
Skit tråkigt, sitter hemma och bara deppar, vet att jag har gjort många sånna här men har ingenting annat att göra.. 

Kommentarer
NIcole säger:

JULIA DU ÄR VISST SAKNAD!

2012-09-01 | 15:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback