hello bitcheeeeeees

wazzup? 
 
Själv gör man ingenting, ligger i sängen med datan i knät.. Har skittråkigt faktisk.. Aja idag så har jag vart i skolan, slutade skittidigt så gick till centrum efter och väntade på att Thomas ska sluta, sen så möttes vi och åkte in till stan och handlade lite på Buttrix, eftersom Thomas ska ha spex imorgon! Sen så åkte vi hem till mig och gjorde absolut ingenting, sen vid 20.00 någongång så badade vi, sen åt vi nudlar och han gick hem haha! Skitmysig dag med den bästa! Aja imorgon ska jag och Thomas till stan igen och shoppa lite på Hollister! Det är iallafall hur planerna ser ut just nu, ja.. Det var lite kortfattat alltihoppa men jag uppdaterar mer imorgon om inte idag.. Puss
Thomas spex outfit haha, min jätte bebis! 

Kommentarer
isabell säger:

Är du och Nelly nära och bra vänner ?

Svar: Ja! :)
Julia Paloranta

2012-09-12 | 20:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback