Home bitcheees.

Hello my darlings. 
 
Idag har jag ju vart i skolan som vanligt, skittråkigt jag vet hähä nej men efter skolan så gick jag hem till Thomas och vi bara chillade lite, gjorde läxor osv. Ingenting speciellt. Sen runt 19.30 någongång så gick vi hem till Thor, Daria var där också och vi satt bara och umådes lite, kolla på tv, inte heller något speciellt. Sen gick jag hem vid typ 22.15, och nu är jag hemma och har inte gjort någoting speciellt sen jag kom hem, hade faktiskt tänkt att gå och lägga mig snart, lite tidigare än vanligt men vill vila ut! Men iallafall, imorgon ska jag somsagt rida hos Michelle, ska bli så sjukt kul, verkligen! Ja men vet inte riktigt vad jag ska skriva nu... Men PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback