Julia du är mitt allt // Thomas


 
Hej Julia's läsare, jag passar och skriver lite  om henne eftersom hon sover..
 
Julia är det bästa som har hänt mig, det bästa jag har, jag skulle aldrig klara mig utan henne, hon betyder allt för mig, hon är helt underbar, helt perfekt och hon finns ALLTID där för mig..  Vi brukar bråka men vi blir alltid sams tills slut, jag vet inte vad jag skulle göra om hon gjorde slut med mig.. skulle seriöst begå självmord.. hon är anledningen jag lever, hon är mitt allt, jag älskar henne mest av allt, kommer alltid att göra det, kommer ihåg när vi blev tillsammans 14-4-2012 den var seriöst den bästa dagen! jag var överlyklig, kunde inte sova den natte, jag bara låg där i typ 2 timmar och kolla på henne när hon sov hihi^^ kommer alltid komma ihåg det.. 
 
Julia jag älskar dig! <3
 
 

Kommentarer
Petra säger:

Ni måste ju seriöst vara det gulligaste paret ever! Jag känner inte någon av er men kom av en slump in på din blogg Julia! Men min fråga är hur ni blev tilsammans!
Kram! <3

Svar: Vi var hemma hos honom, vi och några andra, sen så ville han prata med mig, o så pratade vi och han sa hur han kände, och jag sa hur jag sa hur jag kände, och båda vi ville att det skulle bli vi :) Åh tack, vad gullig du är ! :) <3
Julia Paloranta

2012-09-22 | 19:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback