LÖRDAG.

Hej mina fina.
 
Thomas hade tydligen bloggat igår när jag hade somnat? Tycker att det är sjuk gulligt och jag blev nästan tårögd. Men iallafall, igår försökte jag och Thomas att Video Blogga, men det gick inte.. Asså jag kan göra videon men det går inte att lägga upp på bloggen... Aja, vet inte riktigt hur jag ska lösa det, jag kanske för ett nytt konto. Men jaa, idag är det lördaaaaaag! Imorse vaknade jag vid typ 6, eftersom jag la mig så tidigt igår, men jag var skittrött! Det var en massa bråk igår med Thomas, men allt är löst nu. Nu ska jag plugga och äta något, sen ska jag väl till thomas eftersom hans mamma fyller år! Aja bloggar sen tror jag, puss! 
Älskar dig, Christoffer Jönsson Edström, världens finaste bror ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback