Min dag.

Hejsan.. Har inte uppdaterat på sjukt länge men blogg.se funkar inte på mobilen så har inte kunnat blogga i skolan å så, annars har jag glömt.. Kan vara skönt att inte blogga hela tiden.. Aja idag så har jag vart i skolan, slutade 14.00, mötte upp Moa direkt efter och vi drog ner till stallet och myste med hästarna! Moa red också. Först när jag kom till stallet idag så kom jag på hur jävla mycket jag saknar att rida.. Jag red ju förut, för skitlängesen men nu ska jag börja igen! :D haha har snackat lite med Michelle, och vi ska mötas på torsdag och sen så ska vi hem till henne och rida på hennes hästar! :D Kommer bli grymt kul, så sjukt längesen.. Kommer även kolla hur mycket jag fortfarande vågar och kan :) Men iallafall efter stallet så åkte jag in till stan och mötta upp Didrik och Tobbe, skulle köpa fejk beats av honom som Thomas fick haha, så ja när jag kom hem så mötte jag upp thomas och sen har vi bara varit hemma hos mig.. Aja ska uppdatera oftare! Ha det bra!! 



Kommentarer
Anonym säger:

SNYYYGG! <3

2012-09-17 | 22:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback