Ni tror att det är enkelt huh?

 
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Hur mycke skulle du kunna lägga på två st Justin bieber biljetter? Alltså b-platser

Svar: Har biljett :)
Julia Paloranta

2012-09-20 | 16:48:46
Anonym säger:

Åh har du :) vilka platser?

Svar: a sektion :)
Julia Paloranta

2012-09-20 | 17:51:29
Ellen säger:

Vad fick dig att fastna för ridning? Om det nu är så farligt menar jag? Vill inte värka elak, undrar bara :)

Svar: Haha jadu.. Jag har ju ridit rätt så länge, även fast jag aldrig riktigt har gått på ridskola. Men ja, det var väl när jag var liten, jag tyckte hästar var så coola och så och sen så typ köpte man sånhär 20 kr och man får sitta på en häst i 15 minuter och jag tyckte det var så kul osv. Hästar är ju så mysiga så man kan ju inte låta bli ;)
Julia Paloranta

2012-09-23 | 01:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback