RUBRIK SAKNAS

Hej mina fina, förlåt för att jag har uppdaterat dåligt, men igår orkade jag verkligen inte, och idag har jag gjort annat. Men iallafall, igår höll jag på att flytta typ, eller asså med min lillasyster och hennes mamma! Så jaa det var typ det enda jag gjorde igår, helt seriöst haha! Men iallafall idag har jag vart i skolan, efter skolan gick jag hem och städade mitt rum, sen åkte jag Moa och Lena till Huvudsta och kollade på en soffa! Sen köpte vi hem glass och sushi och käkade det! :) Sen har jag pluggat och spelat sims haha! :D 
Men iallafall, imorgon ska jag fortsätta flytta. Jag får trotsallt pengar för det så det är ju endå värt det ;) Men aa på fredag ska jag träffa Victor från min gamla klass i Råsundaskolan, och jaa vi ska väl in till stan och han ska handla lite grejer, sen någon dag i helgen ska jag och Thomas hem till Thor och ja.. Det ska bli kul :) Det blir av antingen på fredag eller lördag, ska snacka med honom imorgon i skolan! :) 
Men iallafall, på höstlovet ska jag och Moa till Gotland, vi ska till Alva, kommer bli grymt kul!
Hon har höstlov v.43 medans vi har det v.44, så vi ska dit till vårt höstlov och ta hand om hennes hästar medans hon är i skolan, sedan ska vi umgås med henne såklart! :D Kommer bli skitkul och jag längtar skitmycket! Men iallafall nu känner jag att jag skriver rätt mycket som ni inte bryr er om haha.. Men ska hoppa in i duschen nu, skriver imorgon! Puss :)

Kommentarer
Nicole säger:

Gud så snygga vi är juliaaaaa<3

2012-09-27 | 20:46:15
Bloggadress: http://niicoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback