Thomas.

Nu ska jag skriva lite om Thomas. 
Han är världens bästa pojkvän, även om jag och och han bråkar ofta så löser vi det alltid. Det slutar oftast med att det är han som kommer och säger förlåt. Han är den första killen som gråtit framför mig, för att han har vart sårad eller för att vi bråkar osv. Han finns alltid för min, han är verkligen världens underbaraste. Det finns ingen bättre än han. Jag vet inte vad jag skulle göra utan honom, jag skulle inte klara mig, han är mitt allt. Och jag menar verkligen det. Han är min bästavän, han är som en bror för mig, samtidigt som har är killen jag älskar. 
14 april 2012 är verkligen bästa dagen i hela mitt liv. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback