Torsdag 13 September 2012

Imorse när jag vaknade gick jag till skolan och ja, var i skolan haha.. Nej men efter skolan gick jag hem en snabbis och tog en macka och fick lite pengar av mamma, sen åkte jag och träffa Michelle, och vi gick hem till henne skötte om hästarna och sen så red jag :D Jag hade ju tänkt börja rida igen, fast på ridskola dåra, men tänkte somsagt kolla hur duktig jag fortfarande var, och njaa jag var inte så speciellt bra, men jag fick världens finaste ponny iallafall! Haha nej men jag ska börja rida iallafall, ska be Michelle hjälpa mig lite så att jag blir bättre, sen så ska jag rida! Det var min dag iallafall, åkte hem vid 7, kom hem vid 8, åt typ nyss och ja har bara tagit det lugnt! Jag ska hoppa in i duschen snart iallafall och här har ni en låt som jag faktiskt lyssnar på just nu! Puss!
 

Kommentarer
Nathalie säger:

Om du ska börja rida på ridskola börja då på huvudstaridklubbb <3 ;)

Svar: ja!
Julia Paloranta

2012-09-13 | 21:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback