Trött tjej!

I AM REALLY REALLY SORRY FOR MY BAD UPDATE.
Men har verkligen inte haft lust..
Aja kan berätta några dagar lite kort, i fredags sov jag hos thomas och sen på lördagen var jag på grönan med min familj, på söndagen gjorde jag inte ett piss och idag har jag vart i stallet med moa och pluggat. Ja o såklart skola då men den är så tråkig. Aja imorgon ska jag väl vara med thomas eller ngt, och på onsdag ska jag rida hos Michelle igen! WIHO så överlycklig! Ne men på torsdag så ska jag passa Moa, så chill asåå. Nej men jag vet verkligen inte vad jag ska blogga om såå... I AM OUT.

 

right now. 

Jag och Thomas i fredags när vi hade 5 månader.

Kezo♥


Kommentarer
Thomas säger:

Fina bilder mitt hjärta! <3

2012-09-17 | 22:55:51
julia säger:

Red du hos Kexet? :)

Svar: Ja :)
Julia Paloranta

2012-09-18 | 14:30:45
Bloggadress: http://nattstad.se/juliaholgersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback