We're the perfect two ♥

Älskling, den här bilden togs 14 april 2012, samma dag som vi blev tillsammans. Fast vi var inte tillsammans när den här bilden togs. Jag kommer ihåg dethär, det var samma dag som du kom hem från Spanien, jag hade saknat dig så. Jag kan inte fatta hur fort tiden går?! Den här bilden känns som igår, jag kommer ihåg exakt allt från den dagen. Samma kväll sov jag hos dig, och det var på kvällen som vi blev tillsammans, bara någon timme innan bilden är tagen så mötte du mig och Julia. Asså tänkt att det har gått mer än 5 månader?!?! Kan inte fatta det. Älskling du får aldrig lämna mig, jag älskar dig så... Mitt allt. ♥
 

Kommentarer
Julia H säger:

stolt fotograf

2012-09-23 | 18:06:02
Bloggadress: http://nattstad.se/juliaholgersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback