@thomas place

Hej, förlåt för att det har vart rätt så dålig uppdatering, verkligen förlååååt. Nej men min helg så ut såhär, i fredags sov thomas hos mig, jag kommer inte ihåg vad vi gjorde haha nej men vi träffade julia tror jag. I lördags var jag och thomas typ hemma hos mig hela dagen, sen så gick vi ut vid 8 och gick hem till Lone lite senare på kvällen, sen så sov jag hos Thomas. Idag har jag och Thomas typ inte gjort någonting.. Eller vi gick ut vid typ 16.30 o gick till Hufudstastallet för jag har glömt min väska där, men det var stängt när vi kom dit så då gick vi hem till mig o bara myste tills hans pappa kom och hämtade oss och då åkte vi hem till han, och så har vi typ spelat o duschat. Myyys men jaja, jag sover här inatt, så hörs vi imorgon! Pusss loveuuu:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback