Uppdatering.

En uppdatering bara, om lite vad som har hänt under sommarlovet..! 
Fick ju sommar lov den 13 juni tror jag (?) Men jaa, har egentligen inte gjort något speciellt, legat hemma eller vart med någon kompis. Fyllde ju år 3 juli och Thomas åkte till spanien den 4de... Saknar honom såå. Och han kommer hem 2 Augusti och jag och Amanda åker till Frankrike den 1a, so well this sucks. Men jaa.. Har typ inte gjort något speciellt, ligger mest hemma hela dagarna och väntar på att Thomas ska gå till internet så att vi kan prata i FaceTime eller Skype eller något.. Okej där lät jag fett ensam men asså jag vill prata med thomas, och går ibland ut innan och annars går jag ut någongång efter vi har snackat. Men jaa.. Sämsta sommarlovet någonsin och det är typ INGEN hemma nu, seriöst... Alla är utomlans eller på lander eller nåågot.. SUCKS.. Men nu ska jag sova, har världens huvudvärk.. Godnatt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback