Jag ber om ursäkt.

Förlåt för att jag inte har bloggat, har inte haft ork men ska försöka så gott jag kan vilket inte kommer bli så mycket nu när min mobil är fuckad så har inget internett på den så bloggar så fort jag är inne på datorn. 
Men iallafall im back bitchees. 
Jag ska försöka gottgöra er med en videoblogg imorgon men jag lovar inget, ska iallafall försöka. Men whatever, idag har jag väl vart i skolan som alla andra dagar, måste söka prao snart men vill verkligen inte, skulle vart inlämmnat förra måndagen o praoen är nästa vecka hehe.. Men jaja, lite sån jag är. Men ja, efter skolan så gick jag hem med Thomas o vi käkade lite o hjälpte mina bröder som byter rum, sen så gick vi hem till Thomas och åt, Tacooooos åh så gott! Men ja, sen kollade vi lite på tv sen så gick jag hem o thomas följde mig hem, så fortsatte jag hjälpa mina bröder och kollade på matchen. Men iallafall nu ska jag kolla på PLL så hejdå :)
Outfit↑- Tubtopp-H&M - Jeans-Salt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback